sėkminga svetainė

Patarimai, padėsiantys sukurti sėkmingą svetainę

Svetainės kūrimas gali pasirodyti gana paprasta užduotis. Dažnai, tai būna keli teksto puslapiai ir pritaikyti paveikslėliai. Tačiau, norint sukurti tokią svetainę, kuri pritrauks didelį klientų srautą, ir išskirs jūsų verslą iš konkurentų, reikia įdėti daug darbo. Šiandien pristatysime jums atrinktus patarimus, kurie padės išvystyti sėkmę atnešančią svetainę. Į ką reikia atkreipti dėmesį? 1. Svetainės struktūra …

Patarimai, padėsiantys sukurti sėkmingą svetainę Skaityti daugiau »

14 Svarbiausių svetainės funkcijų, kurias turėtų nuolat stebėti visos įmonės

Internetinė svetainė atspindi jūsų įmonės asmenybę, virtualiame pasaulyje. Ji padeda reklamuoti ir parduoti  produktus ir paslaugas. Tam, kad sulauktumėte didelio klientų srauto ir suteiktumėte vartotojui gerą patirtį, turite rūpintis savo svetaine. Šiame straipsnyje pristatysime jums 14 svarbiausių svetainės funkcijų, kurias turite stebėti. 1. Neveikiančios nuorodos Jeigu investuosite ir paleisite puikią reklamos kampaniją, tai dar negarantuoja …

14 Svarbiausių svetainės funkcijų, kurias turėtų nuolat stebėti visos įmonės Skaityti daugiau »

Bendrieji svetainių terminai, kuriuos turite žinoti

Tikriausiai kiekvienas internetinio verslo kūrėjas, arba vartotojas, yra susidūrę su įvairiais svetainių terminais. Kadangi rinkodara ir technologijos nuolat keičiasi, tų terminų vis daugėja. Šiame straipsnyje, norime jums pristatyti svarbiausius šiuo metu svetainių terminus, su kuriais jums teks susidurti ateityje. 1. Kvietimas imtis veiksmų (Angl. CTA) Tai yra vartotojo skatinimas, atlikti tam tikrą veiksmą. Pavyzdžiui, kai …

Bendrieji svetainių terminai, kuriuos turite žinoti Skaityti daugiau »

skaitmeninė rinkodara

Strategijos, kurios veikia skaitmeninėje rinkodaroje

Skaitmeninė rinkodara pastaraisiais metais sulaukė daug dėmesio. Efektyvūs skaitmeniniai metodai, leido įmonėms sėkmingai reklamuoti savo produktus ir paslaugas mažesnėmis kainomis. Šiame straipsnyje, mes pristatysime jums 8 strategijas, kurios iš tikrųjų gali padėti jūsų verslui plėstis skaitmeninėje erdvėje. 1. Tinklaraščio rašymas, įtraukiant SEO Tinklaraščio turinys, turi būti naudingas auditorijai. Kurkite apie problemas, su kuriomis susiduria šiuolaikinė …

Strategijos, kurios veikia skaitmeninėje rinkodaroje Skaityti daugiau »

tinklaraščio strategija

Kaip sukurti sėkmingą tinklaraščio turinio strategiją?

Ankstesniuose straipsniuose, aptarėme žingsnius, kuriais remiantis galite sukurti sėkmingą rinkodaros strategiją, taip pat tobulėti skaitmeninėje erdvėje. Šį kartą, norime labiau pasigilinti į vieną iš rinkodaros strategijos sudedamųjų dalių – tinklaraštį. Aptarsime būdus, kurie yra reikalingi, sėkmingos tinklaraščio turinio strategijos kūrimui. 1. Nusistatykite tikslus Pirmas žingsnis, kurį turite padaryti – nusistatyti tikslą. Turite pagalvoti, kokiu tikslu kuriate …

Kaip sukurti sėkmingą tinklaraščio turinio strategiją? Skaityti daugiau »

pirkėjo asmenybė

Kaip sukurti pirkėjo asmenybę savo verslui?

Straipsnyje „11 žingsnių, kaip sukurti sėkmingą rinkodaros strategiją“, aptarėme, jog sėkmingos strategijos įgyvendinimui, yra būtina pažinti savo auditoriją. Šiame straipsnyje, norime giliau paanalizuoti šį aspektą. Pristatysime jums žingsnius, kuriais vadovaujantis, galima sukurti pirkėjo asmenybę, kuri iš tikrųjų bus naudinga jūsų verslui. Kas yra pirkėjo asmenybė? Tai tyrimais pagrįstas idealaus kliento profilis. Pirkėjo asmenybė apibūdina, koks …

Kaip sukurti pirkėjo asmenybę savo verslui? Skaityti daugiau »

Instagram įrašo šablonas

Kaip sukurti  Instagram įrašo šabloną, savo verslui?

Šiandieninėje visuomenėje, Instagram yra labai galingas rinkodaros įrankis, tačiau šioje platformoje savo veiklą vykdo daugiau nei 30 mln. įmonių, todėl, norėdami išsiskirti iš kitų, turite skirti daug laiko ir apgalvoti, kokie šios platformos įrašai, jums gali atnešti didžiausią sėkmę. Šiame pranešime, pristatysime jums žingsnius, kuriais remiantis sėkmingai  sukursite savo „Instagram“ pranešimo  šabloną. 1. Naudokite Instagram …

Kaip sukurti  Instagram įrašo šabloną, savo verslui? Skaityti daugiau »

rinkodaros strategija

11 žingsnių kaip sukurti sekmingą rinkodaros strategiją

Rinkodaroje, turinys itin svarbus, nes jis – visų marketingo kampanijų pradinis taškas. Toliau pateiksime žingsnius, kaip sukurti sėkmingą turinio rinkodaros strategiją, kuri padės jums pasiekti geriausių rezultatų. 1. Nusistatykite tikslą Tikslo nusistatymas yra pirmas, ir svarbiausias žingsnis, siekiant parengti turinio rinkodaros strategiją. Tikslai gali būti įvairūs, pavyzdžiui, prekės ženklo žinomumo didinimas, arba srauto pritraukimas į …

11 žingsnių kaip sukurti sekmingą rinkodaros strategiją Skaityti daugiau »

turinio rinkodara

Kodėl turinio rinkodara yra svarbi?

Per pastaruosius kelerius metus, rinkodaros aplinka stipriai pasikeitė. Nuolat didėjanti konkurencija, paskatino įmones  apeiti tradicinius reklamos kanalus, ir  rinktis turinio rinkodarą. Šiame straipsnyje pateiksime jums 7 priežastis, kodėl, šiandien, turinio rinkodara  yra neatsiejama, bet kurio verslo dalis. Turinio rinkodara yra ilgalaikė strategija Jeigu investuosite savo laiką, į  nuolat atnaujinamo turinio kūrimą, ilgainiui tai atsipirks, ir …

Kodėl turinio rinkodara yra svarbi? Skaityti daugiau »

prarasti sekėjai

5 priežastys kodėl verslas praranda sekėjus Instagrame

Verslas nori būti matomas internete. Viešumas padeda sukurti santykį su auditorija ir tokiu būdu padidinti rinkos dalį. Vis dėlto verslo atstovai galvoja, kad privaloma dalyvauti visose socialinėse medijose, bet pamiršta, kad visose reikia kurti išskirtinį turinį. Šiame straipsnyje pakalbėsime apie Instagram reklamą ir pagrindines priežastis, kodėl verslas praranda sekėjus Instagram tinkle. 1. Nepakankamai dažnai komunikuojama …

5 priežastys kodėl verslas praranda sekėjus Instagrame Skaityti daugiau »